czwartek, 16 czerwca 2011

Uwaga! Nie podawajcie NIKOMU swojich haseł :D

Siemq! Co tam u was? U mnie... nieważne :D Siedzę i się brecham nie wiem z czego xD A tak w ogóle wiedzieliście nową animacje tańca xD Haha! Albo w ogóle tw wszystkie nowe animki? Jaki żal... Ale chociaż jest się z czego pośmiać xD Dobra... Przechodzę do tematu, bo nie chce mi się pisać xD  No, a więc przed chwilą weszłam na MSP, a tam patrze wiadomość pt. Uwaga, a więc otworzyłam i patrze "Uwaga !!!
Angela! wysyla wiadomosci zeby podac swoje haslo nie dajcie sie na bo to grozi utrata konta lub duzymi stratami !
UWAZAJCIE NA TAKICH LUDZI !!!!" << Skopiowałam xD bo mi się nie chce pisać :D A więc jak tu pisze nie dawajcie nikomu swojego hasła. Ale ja myśle, że wy nie jesteście tacy głópi, aby coś takiego zrobić. Pisze tak na wszeli wypadek.

PS. Thx za wiadomość Astrid$$

Pozdrwaiam was :**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz