wtorek, 24 kwietnia 2012

Hej.! To znowu ja. Heh. Jednak wracam na MSP z nowym kątem. Niestety nowym. Stare mi usunęli za przeklinanie. Ale to nie ja przeklinałam. Ktoś mi się widocznie włamał. Weszłam w bodajże sobotę patrze... a tu usunęli moje konto za przeklinanie. No cóż. Jestem zła :/ Ale założyłam nowe konto. No ale nie mam na nim pieniędzy i wyglądam w ogóle strasznie :/ Więc jeżeli chcecie mi pomóc to oglądajcie moje filmy. Mój nick to Kamilcia.xd
<< No więc to ja :/ Mam 2 lvl. (gram od 3 dni). No i jak byście mogli obejrzeć mój film pt. Zazdrosna wampirzyca. To byłabym wdzięczna.

Pozdrawiam,
Kamilcia.xd

6 komentarzy:

  1. hmm.. ja nie cierpię tej gry! ponieważ,ktoś mi konto ukradł już po raz 2!!! nie radze ci w to grać! ja mam 9 lat chciałam na tym grać 2-3 lata ale nawet sobie roku nie pograłam! mój dawny nick na msp to pipilota nie zapraszaj bo to nie ja!ma 5 lvl...I ma tyle ciuchów że SZOK a... kogo to interesuje?!?

    OdpowiedzUsuń
  2. gram na msp od trzech dni i nazywam się GothicKatla i mam pytanie jak ludzie mogą włamywac się na czyjeś konta, przecież ustawią sobie hasło i chyba nikt nie wie jakie jest chyba że ktoś próbował znaleźć kody na msp i zmieniał mail na inny to rozumiem

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć :) chciałam cię spytać czy chciałabyś pisać e mną tego bloga :) Bardzo mi się podoba :3 Nazywam się CherrySkelita.

    OdpowiedzUsuń
  4. http://lucyandlucy-msp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Proszę zobacz mój blog założyłam go dopiero dziś. moviestarplanet-24h.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. MovieStarPlanet Hacker - działa super i jest tutaj:
    http://xxxh4uxxx.blogspot.com/2014/03/moviestarplanet.html

    OdpowiedzUsuń