wtorek, 12 lipca 2011

KONIEC Z MSP! NIE GRAM JUŻ W TO! I NIGDY NIE BD!

Hej! To mój ostatni post na tym blogu! Kończe z tą grą, bo na niej są złodzieje, któży kopiują tytuły i w ogóle robią podobną treść filmów. Możecie mi wierzyć lub nie, ale AnanaseQ ma strasznie podobny film do mojego! Jeśli nie wierzycie zobaczcie mój film pt. Księżniczka z ulicy, a jej film pod takim samym tytuje. On się różni tym, że mój film jest o dziewczynie, która uciekła z domu dziecka, a jej o jakieś pijaczce.. No cóż... Ten film się troche różni od mojego, ale w mojim było, że ją no nie wiem jak to nazwać no w każdym bądź razie mieli z niej zrobić prawdziwą księżniczke i w filmie AnanaseQ jest to samo i to mnie właśnie boli w tym. Blogu już nie bd. prowadziła szkoda, bo fajnie się pisało, a konto Kamilcia1002 oddam koleżance, a i nieraz też może wejdę na MSP sprawdzić co tam jest. Hehe! A teraz bd. grała chyba w http://www.wonderlife.pl/ tam też mam pseudonim Kamilcia. No to tyle. Pozdrawiam was kochani i mam nadzieję, że wam się to nigdy nie zdarzy. Loffciam was :**

15 komentarzy:

  1. A wiesz ze AnanaseQ jest dluzej na msp i zrobila go wczesniej

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem. Może to zwykły zbieg okoliczności? Dużo jest filmów o takiej fabule na MSP. Jeżeli to co napisałaś jest prawdą nie powinnaś się tym przejmować. Bloga nadal powinnaś prowadzić bez względu na to czy coś się stało czy nie. Ja oczywiście nie będę do niczego Ciebie zmuszać. Powinnaś się po prostu nad tym zastanowić. Ja tak uważam.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej ! jak nie grasz już w msp to możesz mi oddać .??
    bo ktoś mi ukradł konto i tak sie pytam .Bardzo bym sie ucieszyła PS.jesteś moją fanką na msp pa :**
    pozdrawia Aniela. z msp

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej fajny blog ;) ja tęskie za msp nie moge na nie wchodzić przez najblizsze 2 miesiące ;( na mym blogu dowiesz się czemu http://msp-patawet.blogspot.com/
    powiem tylko ze dla mnie to tragedia ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. mogłaś zgłosić jej film i napisać powód

    OdpowiedzUsuń
  6. To, ze jest wcześniej nie znaczy, że wcześniej film zrobiła.
    Ma 20 lvl i zaraz ją bronicie-,-
    Ogarnijcie sie

    OdpowiedzUsuń
  7. wspolczuje bo sama sie przekonalam ze na msp sa zlodzieje ;/ ale to tak jak na wiekszosci gier internetowych.Co do AnanaseQ sama nie bede oceniac gdzyz zadnego z filmow nie ogladalam.
    Powodzenia w nowej grze:)
    Primavera$ - msp

    OdpowiedzUsuń
  8. nie obwiniajcie ananaseQ bo ona nie jest niczemu winna a może to ty odgapiasz od niej a nie ona od ciebie więdz może to ty jesteś tą złodziejką a nie ananaseQ a może obraziłaś się na nią bo na przykład nie dała ci prezentu nikt nie wie jaka jest tego prawda

    OdpowiedzUsuń
  9. zapraszajcie mnie nazywam się nelly =)

    OdpowiedzUsuń
  10. A może ona poprostu nie wiedziała że ktoś ma taki film :I Ja bronie AQ

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku może to prawda może i nie... Po co wy jej bronicie ?! To że ma 20lv nie oznacza że jest najmądrzejsza ze wszystkich... Ja już nie gram w msp bo mi sie znudziło ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Też się o tym przekonałam pare razy, miałam AnanaseQ w znaj, i jak zrobiłam film, to ona od razu po mnie taki sam zrobiła, a potem wysłała mi taką wiadomość ''hahaha mam twój film (d) '' Także wdzisz, różne są sytuacje :( Zapraszam na mojego bloga: kauczukowemsp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że odchodzisz, ale to Twój wybór. :)

    OdpowiedzUsuń