sobota, 2 lipca 2011

NIE 10 sek. filmom!

Elo ludzie xD Jak tam wam życie leci? Żart :D I tak mnie to nie obchodzi xD A więc dzisiaj jak weszłam na forum na MSP ok. godz. 15.00 To tam niejakie 2 os. o nickach pawle123256 i Sabrina<33 no i jeden wpis innej os. ale to jednak jeden, a nie zaśmieca całego forum. Wierzcie mi wy nie zarobicie jak będziecie ogl. ich filmy. ONI ZAROBIĄ! Nie masz pomysłu na film? Nie rób go wcale. Nic Ci się nie stanie! Chcesz zarobić? Zrób fajny film, który bd. ludzie ogl. z chęcią. A jak już chcesz robić kródkie filmy to rób seriale, które się urywają po 30 sek. w takim ciekawym miejscu i ludzie bd. ciekawi co bd. w nast. odc. i wtedy zarobisz, a nie.. robisz nuuuuudne filmy, które wszystkim się znudziły! A i postanowiłam zrobić taką liste os. któży są leniwi, bo robią 10 sek. filmy (nie moge nic innego wymyślić, może kiedyś zmienie) I os. z tej listy już nie bd. mogły być na mojej liście znaj. tak samo jak os. z czarnej listy xD Na czarnej liście jest 6 osóbek :D Mało c' nie? No ale cóż... Nie jestem aż taka chamska. Są na niej os. które proszą o prezent lub... są dla mnie nie miłe xD A więc po wakacjach się dowiecie więcej o liście i o os. które na niej są.

< 1 str. Na czerwono podkreślone wpisy o 10 sek. filmach




<< 2 str. na czerwono podkreślone wpisy o 10 sek. filmach
Ps. To nie był koniec. Nie chciało mii się już po prostu kopiować!





Gorąco was pozdrawiam
Wasza Kamilcia1002

8 komentarzy:

  1. O prOoszĘ CiĘ O_o

    możesz to zgłosic w złym zachowaniu lol X_x i głowa do góra mała ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Never GIVE UP!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Racja... To forum jest przerażające! Szczerze mówiąc nie wiem czy ktoś kiedykolwiek zareagował na taki wpis. Nikt raczej nie napisał `Pewnie, już idę oglądać!` NIKT! Nie rozumiem tych ludzi. ; >
    Pozdrawiam!
    domciak13 na MSP! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. to jest pojebana i porombana gra



    NARA DURNIE

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest chore ! bezpodstawne zgłaszanie x_o
    Nie podoba Ci się że ktoś robi inne filmy niż ty -__-

    OdpowiedzUsuń
  6. O bosh... bo ludzie chca zarobić na msp ! A inni członkowie z chęcią ogl bo oni też na tym zyskaja: szybko zarobia sc !!! Zdadzam się z Madziuuuuu !!! Ja też robie takie "10 sek" i nikt nie nażeka !! Pełno moich znaj na msp robi 10 sek !!! I ja im z chęcią ogl bo na TYM ZAROBIE !!! Dziecko przemyśl to co napisałaś !!!! Pzdr ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ten co napisał 23 września 2012 co z tego że oni robią? A jeśli skoczą w ogień, też skoczysz? ._. Poza tym dział ,,filmy" został stworzony po to, by tam istniały TYLKO prawdziwe filmy. A 10 sek nie zasługuje na miano filmu. W ogóle 10 sek nie powinno istnieć. A ja, kamilcia1002 i inni już wiedzą czemu.

    OdpowiedzUsuń