piątek, 1 lipca 2011

Chamscy ludzie na MSP xD

Hejka! Nie mam co robić więc napisze notke o chmskich ludziach na MSP w zasadzie o chamskiej 1 os. Ma nick klaudia33322. Na początku dodawała jakieś głupie opisy w ctr. i mnie zaczęło to denerwować, bo akurat robiłam film i ona napisała, że jest Rihanną więc ja jej napisałam,  że jestem Lady Gagą i tak się zaczęłtśmy kłucić i napisałam jej, że lekcja stylu by się jej przydała, a ona mi na to, że mi też, bo jestem brzydko ubrana i w ogole.. A w ogóle sami oceńcie kto jest ładniej ubrany. Ja czy ona?
<< ona ;)
<< Ja :D

28 komentarzy:

  1. wyglada nato ze to ty jestes lepsza

    OdpowiedzUsuń
  2. No tyy Ona nie ma spodni i ma czerwone włosy ty masz pasemka to lepiej !

    OdpowiedzUsuń
  3. Kamilciu, ty oczywiście!
    Pozdrawiam ! ;****

    OdpowiedzUsuń
  4. OCzywiście że ty <3 ! .
    Zawsze ty ;** .

    OdpowiedzUsuń
  5. oczywiście że ty <33

    OdpowiedzUsuń
  6. yyy...po co to wgl porównywać?!jasne,że ty!nie ma po co porównywać i to jej by się przydała lekcja stylu,bo błagam was...jak ona wygląda?żal mi jej

    themogirl**
    zapraszam na mojego blogusia ;P
    linkuś: http://moviestarplanet-moj-drugi-swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ty!!!!!!!!!a tamta głupi * rihanna* niech sie od cb wypcha!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. ee po co pytać? ty jesteś żal ona nie ma innych tekstów poza tym odgapiła od ciebie styl to znacz że ty jesteś lepsza bo przeciesz od ciebie odgapia prawda poza tym ma brzydkie buty i żadnego makijażu zapraszam na mój profil KaSiA`1234567890-= dziex i pamiętaj skarbie ty jesteś zawsze lepsza! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Po co wgl. pytać ?! -,- Ślepy ci powie że ty jesteś o niebo ładniejsza ;]

    Pozdro.
    selenq616161
    Zapraszam na blogusia ^^
    msp-i-gwiazdy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jasne że ty a tak w ogóle zapraszam na mła blogga:
    http;//ilovemsp-aguchnaaa.blogspot.com

    :D

    OdpowiedzUsuń
  11. No oczywiście , że ty ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. zapraszam na mojego bloga http://mspwszystkootejgrze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ty Zapraszam na bloga selenka0094-moviestarplanet.blogsport.com:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ej jasne zobacz jakie ty masz włosy a ona no jasne że ona jest ładniejsza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta jasne może wlosy ale ciuchy kamili są ładniejsze

      Usuń
  15. ty zapraszam na mojego bloga wiktoria22075.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ty jesteś o WIELE ładniejsza od tej ''Rihanny''

    OdpowiedzUsuń
  17. Ty jesteś ładniejsza! Wygląda jakby miała grać klauna w jakimś filmie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sorry! miało być ta ,,Rihanna'' wygląda

      Usuń
  18. Ona. Ma zayebiste wlosy i ciuszek.

    OdpowiedzUsuń
  19. Koszmar mody.. Zapraszać do znaj - RobieFajneFilmiki

    OdpowiedzUsuń
  20. Zawsze ty ECO GREEN GIRL ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń