wtorek, 14 czerwca 2011

Ananaseq :D

Hej! Co tam u was? Przed chwilą weszłam na starego bloga uli, który miała przez kilka dni, a później jej Drozdosia usunęła i tak se weszłam z ciekawości xD i... czytam posta a tam Drozdosia zaczęła wyzywać Ule od takich różnych xD Nie chce mi się pisać xD I tam w ogóle pisało, że Drozdosia usunie jej konto (ale to już było dawno wiec w to wątpie) i w ogóle tam była lista zagrożonych osób :D Jaki żal mi taj Drozdosi :D Tylko psuje dzieciom zabawe...  Nie lubie takich osób. I w ogóle mam zamiar przestać w to grać. Tak się zastanawiałam od kilku dni.. No ale... co ja bym robiła na kompie jak są takie STRASZNE NUDY :D

26 komentarzy:

  1. hej zapraszajcie mnie jestem emosia_emo

    OdpowiedzUsuń
  2. heyka liczę na jakieś upominki, lub rzeczy Z listy, albo wqasze niepotrzebne.
    możecie tez czytac moją biografię
    jestem Marii15

    OdpowiedzUsuń
  3. dostane coś jestem olivia2001

    OdpowiedzUsuń
  4. hejka wszystkim każdy kto to teraz czyta i ma powyżej 4 levela bardzo zapraszam do znajomych nazywam sie modnisia20

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem madtrak straszne nudy o 1:00 jedynie siedze przed telefonem zapraszac do znaj na msp; P

    jestem madtrak straszne nudy o 1:00 jedynie siedze przed telefonem zapraszac do znaj na msp; P

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobra więc zaprosisz mnie do znajomych?:)
    Proszę mam 6 lvl a mój zwierzak ma 2 lvl tylko nie zapraszaj paulinkibiedronki bo jak cię polubi to mówi:Daj mi prezent.Nie radze ci tylko mówię że ma 13 lat ma na imię Magda mieszka w Warszawie ona jest vip'em ale za to jest wkurzająca X(
    Pozdrowienia Megan_Star

    OdpowiedzUsuń
  7. No wiesz ja mam 14 lat mam na imię Agnieszka Kowalska mieszkam w Białogardzie tak tylko mówię :)wiesz że ja cię zapraszałam proszeodpisz Megan_Star

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, jak nie grasz to poco usunąć taką fajną postać najlepiej komuś oddać .A tak pomyślałam że możesz mi oddać ale jak chcesz PS.jestem twoją fanką wymiatasz :***

    POZDRAWIAM Aniela.

    OdpowiedzUsuń
  9. siemka mam dzwie postacia zackZ i julia2001lol zapraszać mnie i dajcie mi jakieś upominki albo dajcie jakieś nie potrzebne rzeczy:) no i niec pozdrawiam tam was wszystkich

    OdpowiedzUsuń
  10. siema jestem kasia i w ogóle kocham moviestarplanet! jakby co nazywam się kupsekruka więc te osoby które mają dobre poziomy niech mnie zapraszają :D a tak w ogóle to mam 5 level!

    OdpowiedzUsuń
  11. Hejka, pierwszy raz jestem na twoim blogu i powiem szczerze, że jest czadowy !!
    Jeszcze cię nie zdąrzyłam zaprosić...ani poznać :/ Ale jakby co, to na MSP jestem TopModelka16 i mam 7 level. A i przy okazji : WKURZAJĄ mnie ludzie, którzy ciągle piszą: DASZ GRAFA, DASZ PREZENT ? Więc proszę, nie licz na takie odzywki z mojej strony ! xD

    OdpowiedzUsuń
  12. hej jestem vip jestem PaulinaCh01

    OdpowiedzUsuń
  13. hej jestem monika1415 na moviestarplanet więc zapraszajcie mnie ludzie więcej od5do20 lvl ja mam 5lvl

    OdpowiedzUsuń
  14. Siemka, jestem karolcia_xp, zapraszajcie mnie do znajomych i dajcie grafy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hey, ja jestem Mira :) zapraszajcie mnie do znajomych, ja mam 4 lvl, ale próbuję zdobyć w końcu 5. Serdecznie zapraszam do znaj :). Pozdrawiam wszystkich ludzi z MSP!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cześć ! xD

    Mam nadzieje że bedziecie dawać grafy i upominki bo kto da najwiecej dostaje 2 tyle xD

    Aaa..

    Bym zapomniałaa mój login na msp.pl to Lilaaaaa1111 zapraszajciee ; ) Jakby co to ja biedna nie jestem bo miałam vipa aż 3 razy i doladowywałam kase 5 wiec mam troszkee rzeczy ; )

    Pozdrooo ; ) Jak będe mieć blogusia to napisze link uu mnie beda hasla moich nie potrzebnych kont.. wiec zaprooo... I nie śmiejcie sie z mojego 3 levelu bo ja długoo nie wchodziłam..!

    OdpowiedzUsuń
  17. zapraszajcie mnie plis szukam znaj od 4 levelu wysylyajcie mi prezenty a zoacze wasze flmy nazywam sie Crazy-Girl12

    OdpowiedzUsuń
  18. Dawać grafa.Napewno się odwdzięczę!I oglądajcie moje filmy.

    OdpowiedzUsuń
  19. I jak coś to nazywam się Amber888

    OdpowiedzUsuń
  20. pomocy moja znajoma jest hakerką i chce mi usunąć konto co mam zrobić

    OdpowiedzUsuń
  21. Hejka :3
    Jak chcecie to zapraszajcie jestem Kaze885.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Siema.. Na MSP jestem kupsekruka.. Proszę bo o grafy..I oglądanie moich filmów.. :D

    OdpowiedzUsuń
  23. No super a ja nazywam sie DominikBorszcz ma MSP i mam 5 lvl mam 8 lat wiec prosze dajcie mi link do darmowego VIP'a.Wiec zapraszajcie szukam dziewczyny kto chetny?

    Pozdrawiam DominikBorszcz

    OdpowiedzUsuń
  24. Siemanko wszystkim. XD Ja jestem Golden Girl 001 , mam 15 lvl, chcecie to zaproście do znaj, jak nie to nie. xD Bd miec 13 lipca vipka na miecha. I tyle. Pozdrawiam ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pszyjmij mnie do znaj mam 3 lvl , login Kolorowa Laseczka XD

      Usuń
  25. Zapraszać! Na MSP jestem ! ! ! ! Rihanna ! ! ! !
    PS : z tymi wykszyknikam ☺��

    OdpowiedzUsuń