niedziela, 12 czerwca 2011

Looks'y na każdą pore roku :D

 Hej! Co tam u was? U mnie... Nudy! Na MSP nudy, nic się nie dzieje. Jaki żal... Jutro do szkoły. Ostatni tydzień :D I oczywiście jeszcze 2 dni w przyszłym, ale to się nie liczy, bo nie będzie lekcji.. No dobra troche się rozmarzyłam o tych WAKACJACH :D No ale cóż... Właśnie! Przechodze do tematu! A więc kto wie ten wie, że na mojim poprzednim blogu o MSP był konkurs, aby zrobić looks na ulubioną pore roku i wygrała go Ola_Star i jej look o wiośnie





<< Oto ona :D Ładny looks co nie? A właśnie przechodze do mojich looks'ów :D Bo ja też zrobiłam looks'y na każdą pore roku.. I wg. mnie wyszły mi na prawde super z tych ubrań co mam, a nie mam ich za dużo :D No może... No bluzek mam dużo... A więc już pewnie nie możecie się doczekać, aż ja pokarze wam moje looks'y :D A ja sie tu tak rozpisuje xD No dobra pokarze je wam :D
<< To na Jesień. Jakaś sukienka i rajstopy z dziurami i do tego ładna broszka. Najlepiej tego samego koloru :D I oczywiście nie może się obyć bez najładniejszych butów, czyli trampek :D Moje ulubione buty :D
<< To na lato :D Oczywiście spodenki b. krótkie i bluzka na ramiączkach i... włosy oczywiście splecione w dwa kucyki i to wygląda super. Nie zapominając o butach to ja dałam trampki, bo innych nie mam :D Ale tez wyglada super w trampkach :D
<< To na wiosne. Jakieś krótkie spodenki z rajstopami w dziury, bo robi się zimno :D I oczywiście bluzka na ramiączkach i jakoś tak jak na obrazku związana apaszka :D i nie zapominając o butach... TRAMPKI SĄ THE BEST :D
<< No i oczywiście zima. Jakaś kurtka i bluzka i oczywiście długie jensy i buty mogą być trampki jak nie ma śniegu. No to na tyle. Wszytskie pory roku :D Fajne nie? I jak myślicie mam gust? Ehh.. Co ja się pytam :D Pewnie, że mam... Z  tych ubrań co mam to wygląda super :D No bo nie mam za dużo ubrać, ale na każdą okazje mogę coś z nich zrobić... No ale mam mało butów. Tylko trampki (najlepsze buty na świecie) Yyy... co jeszcze? A no właśnie myśle nad nowym konkursem :D A wy macie jakiś pomysł?! To piszcie na mój e-mail kamilcia1002@wp.pl lub po prostu na MSP mój nick to Kamilcia1002. A i jak macie jakieś problemy, czegoś nie wiecie to piszcie na mojego, e-maila kamilcia1002@wp.pl a ja wam na pewno na niego w ciągu kilku dnie odp. zależy ile os. będzie pisać :D A i jeżeli jak już wiecie więcej osób będzie pisało o jednym to napisze to na blogu!
POZDRWAIAM :D

2 komentarze:

  1. Kończę czytać tego bloga, bo mi zaraz oczy wypłyną. Te wszystkie ORTY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń