czwartek, 23 czerwca 2011

Sesja zdjęciowa na MSP :D

SiemQ! Już od 2 dni próbuje dodać tego posta. Ale wczoraj nie mogłam (nie wiem czemu) dodać zdj. a przed wczoraj robiłam te zdj. ok 20.00, a musiałam jeszcze się wykompać, a jak ja się pompie to to trwa ok. 2-3 godzin xD A więc dzisiaj wam to dodam xD Oto te zdjęcia:
<< To zdj. jest z Lili_laską i to z nią zrobiłam najwięcej zdj. aż 3 xD To dużo bo z resztą robiłam po 1 :D To zdj. jest u mnie w Ogrodzie xD Nie mam tam mebli xD Tylko roślinka tam stoji :D Ciekawe kto tam stał, że tak się gapimy? Chcecie wiedzieć? No pewnie, że chcecie! A więc uważacje! Tam było UWAGA! Zupełnie nic :D

<< W mojim domu xD W pokoju imprez.. Zauważlyliście, że mamy takie same buty xD 
 << Tu też z Lili_laską. To już ostatnie zdj. z nią :D Znowu się gapimy w tą samą stronę. A tam już ktoś był :D Bo tam gdzie byliśmy (czyli w pokoju Ulki (AnanaseQ) zawsze ktoś jest..
<< To jest z tynką01 i jej boonie xD To zdj. robiłam akurat w Parku xD Fajne zdj. nie? Co ja się pytam! Na pewno fajne :D Nie no nie jestem taka xD Każdy ma swoje zdanie :D
<< To zdj. jest z Angelass :D Fajną bluzke ma! Fajnie kolory dobrane :D Ją poznałam na xacie na blogu Ulki http://ananaseq.blogspot.com/  No i ona chciała zdj. więc zrobiłam z nią zdj. Fajnie nie?
<< Z Avril_Lavgne2. Ona ma fajny styl xD Mam taką samą bluzke jak ona.. Ale akurat na tym zdj. nie mam jej na sb. To była 1 bluzka jaką kupiłam na MSP :D Kiedyś może wam pokarze jakie były moje 1 ciuchy, które kupiłam na MSP :D
<<To jest z Lansuj sieee <333 Fajny kapelusz ma xD
<< Z Partycjaaaa xD Ile aaaa w jednym nicku xD I to zdj. jest też oczywiście z jej zwierzątkiem xD Też mam takie zwierzątko jak ona na MSP, ale mój lis jest niebieski. Może kiedyś wam go pokarze xD
<<Z Roxi 2001. Ona jest wampirem xD Nie no, ale ta jasna karnacja jaką ma duuużo ludzi na MSP kojaży mi się z Wampirami xD I jak na pewno zauważyliście na tym zdj. jest też jej Boonie xD
<< No i ostatnie zdj. z sykus12 i jej Boonie, które jest Boonie Poterem xD Nie no żartuje :D Ale tak wygląda :D








To już wszystkie zdj. I co podobają wam się?
POZDRAWIAM :***

5 komentarzy:

  1. a dlacyego ta"wampirka" dlaczego jej nick jest czerwony?

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś jak było się VIP to nick był czerwony

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne fotki ;*** Pozdro od.. No odemnie xD

    OdpowiedzUsuń