wtorek, 21 czerwca 2011

Regulamin MSP...

Hej! Co tam u was? U was na pewno super, bo jutro zakończenie roku szkolnego co nie? A więc na MSP jak wiecie są zasady xD Dzisiaj weszłam na forum i był post od moderetora o zasadach MSP na pewno nie każdy to czytał więc wam skopiuje, bo mi się nie chce pisać  xD A więc:

Jak się bawić w bezpieczny sposób
Zapamiętaj to, żeby pozostać bezpiecznym podczas używania MovieStarPlanet:

    * Nigdy nie podawaj nikomu swojego hasła
    * Nigdy nie podawaj swojego adresu email ani numeru telefonu
    * Nie podawaj żadnych osobistych informacji
    * Nie aranżuj żadnego spotkania z osobami poznanymi na MovieStarPlanet w realnym świecie, ponieważ osoby które spotykasz na MovieStarPlanet mogą nie być tymi, za które się podają.

Bądź miły i odnoś się z szacunkiem do innych użytkowników
Pragniemy, aby każdy spędzał świetnie czas podczas użytkowania MovieStarPlanet, więc proszę być miłym i odnosić się z szacunkiem do innych użytkowników a także proszę pomagać innym, nowym użytkownikom jeżeli takiej pomocy potrzebują.
    * Nie używaj obraźliwego języka. MovieStarPlanet automatycznie wyszukuje wulgaryzmy i obraźliwe słowa.
    * Zgłaszaj każde zachowanie/zawartość, która wyda Ci się nieodpowiednia albo obraźliwa !
    * Użytkownicy, którzy zostali zgłoszeni mogą otrzymać ostrzeżenie albo blokadę, a ich konta wykluczone z gry jeżeli obrażają pozostałych użytkowników albo w inny sposób wykorzystują MovieStarPlanet lub użytkowników MovieStarPlanet.


To tyle xD Papa! I pozdrawiam was gorąca :***

21 komentarzy:

  1. super regulamin i skąd wy to tak mondrze robicie?

    OdpowiedzUsuń
  2. buuuuuuuuuuuuuuuuu

    OdpowiedzUsuń
  3. msp to psy zablokowali mnie i nie moge przedd 2 dni wejsc i co kuwno za nienormalna stona proponowałam tylko konto z vip i co odrazu zablokowanai wielkie halo musze załozyc nowe']

    OdpowiedzUsuń
  4. Zablokowli mnie, bo napisałam ,,ile masz lat", a tego nie ma w twoim regulaminie i co ???

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie też zablokowali że ja napisałam słowo pojebana jak ja nawet tego nie napisałam

    OdpowiedzUsuń
  6. pytanie ''ile masz lat?'' u nich jest uznawane za pytanie osobiste ;) XD

    OdpowiedzUsuń
  7. zostałam zablokowana przez toralej27999 trzeba na nią uważać to oszustka ściąga po każdym styl

    OdpowiedzUsuń
  8. zablokowali mnie bo napisałam ,,jak masz na imie ,,

    OdpowiedzUsuń
  9. Mojego brata zablokowali Bo pisał o tym jak mieć kasę

    OdpowiedzUsuń
  10. uwaga na EWELINA LISOWSKA 777

    OdpowiedzUsuń
  11. uwaga na toralej27999

    OdpowiedzUsuń
  12. uwaga na tikamorena

    OdpowiedzUsuń
  13. mnie zablokowali ponieważ kuzynka mnie wkurzyła więc ja ją zablokowałam ale ona mogła dalej wchodzic na msp a później ona mnie zablokowała i nnie moge wchodzic na msp i jaka tu sprawiedliwość musze czekać 7 dni na odblokowanie mnie nie sprawiedliwe to i to bardzo

    OdpowiedzUsuń
  14. zawiesili mnie bo powiedziałam ,,hey jestem Jola"

    OdpowiedzUsuń
  15. Napisalam hej ile masz lat? I mnie zablokowalo

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie zablokowali i nie moge wejś skandal!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Boże moją sis zablokowali za " NIBY OSZUSTWO " :P

    OdpowiedzUsuń
  18. mnie zablokowali że napisałam ile mam lat a moje koleżanki też tak pisały i ich nie zablokowano co to za sprawiedliwość!!!!!!!!!!!!!!!!!!????????????

    OdpowiedzUsuń
  19. ALE SUPER NIGDY NIE WIEDZIAŁAM JAKI JEST REGULAMIN MSP

    OdpowiedzUsuń
  20. O NIE JEST PRAWDZIWY REGULAMIN ;-;

    OdpowiedzUsuń