czwartek, 23 czerwca 2011

Mój nowy serial na MSP pt. Księżniczka z ulicy.

Elooo! Wczoraj zaczęłam robić film tak sb. z nudów.. Wymyśliłam jakiś tytuł, który brzmiał Dziewczyny Ulicy, ale tak po chwili zaczęłam robić ten film i tak jakoś pomyślałam o innym tytule, który brzmiał "Księżniczka z ulicy" i tak już zostało.. No i żeby oglądali to nawet zrobiłam konkurs jak inni na naj;epszy komentarz do filmu :D Później wam napisze kto wygrał i jakiego dał kometarza :D A właśnie! Powiem wam coś o tym serialu. Ten serial jest o dziewczycie Kamili xD Ona była wychowywana w domu dziecka z którego uciekła i zaczęła mieszkać na ulicy. Pewnego dnia przyszli  do niej, gdy rozmawiała z koleżanką jacyś kolesie i powiedzieli jej, że jej mama na nią czeka i ona z ciekawości z nimi poszła i zaczęła się z jednym z nich cały czas kłócić. Gdy już tam weszła okazało się, że jest księżniczką i teraz przed nią bd. długa nauka jak być księżniczką.. I w ogóle będzie przeżywała różnie przygody xD
To tyle... Więcej dowiecie się jak będziecie oglądali mój film :D No.. Ten film jest super xD Narazie mam tylko 1 odc. ale zrobie ich więcej..
POZDRAWIAM :***

3 komentarze:

  1. Ananaseq ma film o tym samym temacie.

    OdpowiedzUsuń
  2. możesz mnie zostawić?

    ananaseq

    OdpowiedzUsuń
  3. jej ananaseq jest wredna ale co poradzić...fajny bloczek i w ogóle tylko szkoda że przestajesz go pisać

    OdpowiedzUsuń