środa, 15 czerwca 2011

Celebryci, Vip, Jury i Judge :D

Hej! Co tam u was? U mnie super :D Nie powiem czemu... Dobra, a więc przechodze do tematu. A więc jak na pewno zauważyliście na MSP są Celebryci, Vipy, Jure i Judge. A więc zaczynając od Vipów:

<< Jeżeli ktoś ma Vip to widać w jego profilu (pisze tam gdzie zaznaczyłam strzałką). A więc "Jak zdobyć Vip?" Vipa nie można zdobyć. Trzeba go po prostu kupić. Można za SMS-a :D I na pewno też pytacie "Co daje ten vip?" A więc mając vip masz tańsze i z zasady troche ładniejsze ubrania.


 << Jeżeli ktoś jest celebrytą to to widać jeśli włączacie jego profil (pisze tam gdzie zaznaczyłam strzałką). Na pewno pytacie: Jak się stać Celebrytą? A więc odpowiedź jest prosta. Trzeba mieć 100 znajomych Vipów. I na pewno też zastanawiacie się "Co z tego jest?" A więc będąc Celebrytą dostajesz 10% więcej fame z autografów i filmów.

<< Jeśli ktoś jest Jury to widać w jego profilu (tam gdzie zaznaczyła strzałką).Jeśli ktoś Jest Jury to może głosować w konkursach. A więc jak się stać Jury? Po prostu musisz kupić vip na 90 dni..










<< Jeżeli ktoś ma Judge to widać to w profilu (tam gdzie zaznaczyłam strzałką). A więc "Co jest z tego Judge?" A więc jeżeli masz judge to możesz głosować w konkursach, a twój głos liczy się jako 2 głosy Jury. A więc "Jak się stać Judge?" A więc musisz kupić vip na 180 dni. 
To na tyle. Mam nadzieję, że pomogłam. Piszcie do mnie na e-maila Kamilcia1002@wp.pl jeżeli macie jakieś pytania związane z MSP :D
POZDRAWIAM :***

26 komentarzy:

  1. A jak wysłać tego sms-a? Gdzie jest napisany numer na msp pod, który trzeba wysłać tego sms-a?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Człowieku...... Kilkasz w VIP i tam klikasz jakiego wip'a chcesz kupić kilkasz i wpisujesz swój numer i ciągnie ci kase z kąta ...

      Usuń
  2. mam pytanie- skad wiedziec ile ma sie znajomych vipow?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. ty matole , dupo murzyńska , gargamelu z muchomora , głupia mało, ty jebaku to proste zdradliwa żmijo , pieronie z uszami jak słoń ty głupi . cipa z ciebie . jebie cie ruda małpo z kur******** rzeki

      Usuń
    3. O CO CHODZI

      Usuń
    4. Klikasz w znajomych i tam w lewym górnym rogu pisze::
      masz ..... przyjaciół
      masz.... przyjaciół vip

      Usuń
    5. ogg na msp nazywam sie patryna8888 zapraszajcie do znaj

      Usuń
  3. Żeby wiedziec ilu ma się znajomych vip musisz wejść w swój profil (nei pokój tylko profil). Żeby to zrobić musisz:
    - Kliknąć w swój nick pod zdjęciem swojej moviestar.
    - 3 ramka od dołu to "Mój profil". Klikasz w nią.
    - W prawym dolnym roku jest napisane "VIP Friends". I tyle :)
    Ja np. mam 7 znajomych vip, niestety tylko 7 :(

    Znacie kogoś kto jest vipem? Jak tak to plis podawajcie nicki tych osób żebym mogła uzbierać ta 100 żeby być celebritem ;p
    Ps. Piszcie do mnie na msp: MartaPena

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobre Forum .
    Bardzo dobre ;* .
    Zapraszać mnie do Znajomych :].
    Jestem ViP .
    Mój nick - Du$$ka<3
    Zapraszać <333

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jestem vip i nazywam się 1000% Laska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaprsiłam cię jestem Franki Stain 25 10 zapraszać do znaj!!

      Usuń
  6. Ja jestem VIP i Jury. Zapraszać mnie do znaj ;) Jestem OlaGacek

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszajcie mnie do znaj jestem vip,judie i celeb :D Jestem joaska417

    OdpowiedzUsuń
  8. ja jestem vip-em dodaj mnie nazywan sie lili1700

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja Jestem VIP login: Google =0

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszać jestem lagoonablue300 mam VIP i judge

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam celeb. I nazywam się Jula2922... ale vip już mi się skonczył. ;(

    OdpowiedzUsuń
  12. :D również mam bloga o MovieStarPlanet ---> moviestarplanet-nika161.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Byłam Vip i Celeb :D I jeszcze można mieć Vip na kilka dni gdy się wygra w konkursie (ja sobię kupiłam Vipa)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszać jestem basiunia89875 . : )

    OdpowiedzUsuń
  15. ja jestem gabi543 i mam jury zapraszać mnie i napisać do mnie kto jest z bloga

    OdpowiedzUsuń
  16. a jak jury mogą głosować w konkursach ?

    OdpowiedzUsuń
  17. A jak stane się celebrytą na msp. to jestem vip ?
    czy musze kupi?

    OdpowiedzUsuń
  18. nie musisz kupować

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale mam JUDGE , to jak mam zagłosować?

    OdpowiedzUsuń