poniedziałek, 13 czerwca 2011

Co mnie denarwuje na MSP? I takie tam różne rzeczy xD

Hejka! Co tam u was? Niedługo wakacie co nie? Cieszycie się? A tak w ogóle zdajecie do nast. klasy? Ja zdaje xD No, po wakacjach gimnazjum.. Jakoś przetrwam te 3 lata :D No w zasadzie to musze :D No, a tak w ogóle to lubicie chodzić do szkoły? Bo ja nieee! Za wcześnie trzeba wstawać. A tak w ogóle to zrobiłam przed chwilą nowy film :D Obzjrzyjcie koniecznie. Ma tytuł "Sławna projektantka" No zrobiłam ten film, bo nagroda w mojim konkursie to były m.in. role w filmie :D Tak jak wiecie wygrała to Ola_Star i jak się na pewno domyśliliście to ona jest tą projektantką. Tak szczerze jak zaczynałam robić ten film to kompletnie nie wiedziałam o czym :D Tak myślałam nad niespodzianką urodzonową, ale miałam już taki film :D I tak jakoś mi naszło :D A tak w ogóle to przechodze do tematu czyli "Co mnie denerwuje na MSP". A więc na MSP denarwują mnie ta chmurki, bo no z jednej str. się przydają, bo możesz np. zareklamować swojego bloga, a z drugiej... jak robie film to to strasznie rozprasza.. Po drugie ludzie, któży żebrają prezenty :D Nie stać ich? Niech poszukają :D Niedługo planuje zrobić czarną i złotą liste :D Co o tym myślicie? A jeżli ktoś mnie prosi o prezent to usuwam go z listy znaj. chyba, że mam dobry chumor to daje tylko ostrzerzenie. A jak usuwam to w ogóle zaczynają się kłócić i w ogóle. Nie chciałeś, żebym Cie usunęła z listy to po prostu nie zawracaj głowy. Ja mam inne wydatki i w ogóle znijaką mi pieniądze z MSP, bo ostatnio miałam ponad 3 tyś. to kupiłam sobie nowe tło chyba za ponad zostało mi to ponad 2 tyś. sca na nast. dzień wchodze i miałam tylko 300 sc. No jaki żal! Co nie? A wiem, że nikt sobie nic nie kupił, bo sprawdzałam w wysłanych prezentach :D I co? Nic nikt nie wysyłam, a nowych ubrań, ani yyy... nowych tłów? Ehh... Jak to się pisze. Jest 1 tło, a kilka? Tłów? No dobra nie ważne :D i nowych animek też nie było. A tak w ogóle to zrobiłabym konkurs, ale... nie mam starcoins :( No i uznałam, że ludzie na MSP żałóją grafów :( Ja też  kiedyś nie dawałam grafów, bo wolałam dać przyjaciółce... A teraz i tak mi to bez różnicy. Jak moge to daje. Już od kilku dni nie mogę namówić nikogo na grafy :( A chcem mieć wreszcie ten 8 lvl. No brakuje mi już tylko 1057 i prosze znajomch na MSP, a oni nic! Nie dają :D No dobra... Ja kończe trzeba jeszcze zerknąć w książki w lekcje :D To papa! Jutro też postaram się dodać posta, ale jeszcze nie wiem o czym :( No, ale coż wymyśle :D

2 komentarze:

  1. Ty byłaś wtedy w 6 klasie? Bo ortografią nie grzeszysz...
    I pisze się ,,teł" nie ,,tłów".
    Jestem w 5 kl. a to wiem xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też strasznie wkurzają o.soby żebrzące prezenty.Kiedyś ze trzy dni pod rząd moviestarki pisały mi:"Dasz prezent?".Ale mnie to wkórwia...

    OdpowiedzUsuń