piątek, 17 czerwca 2011

Jak wstawiać polskie znaki ą, ę, ć, ś, ż, ź, ó, ń do filmów?

Elo! Co tam  u was? U mnie śmiesznie... Dzisiaj jakiś...jakby to powiedzieć, żeby nie było brzydko xD Dobra niech będzie idiota na przerwie chyba z 10 razy koło mnie przechodził. Szedł w 1 stronę. Po chwili zawracał i nowu szedł w drugą str. I tak za chyba 10 razem zapytałam go, czy na pewno z nim jest wszystko ok? I zadzwonił dzwonek xD Ja tam go nawet nie znałam... Ale ok. Dobra. Przechodzę do tematu, a więc może i nauważyliście, że niektórzy w swojich filmach mają polskie znaki. Ja tam nie mam, bo wg. mnie to troche za długo trwa tak robić. A jak? No po prostu wpisujecie to co chcecie aby było w chmurkach do jakiegoś programu typu word lub Notatnik (co tam sobie chcesz) i kopiujesz (Cirl+C) i wklejasz (Cirl+V). To tyle. Myśle, że wam się przyda :D
Pozdrawiam :D

2 komentarze: