sobota, 18 czerwca 2011

Coś o mojim filmie/serialu "Z piekła dziewczyn"

Elo! Co tam u wass? U mnie znowu nudy :( Pada deszcz xD No więc jak macie mnie w znaj. to wiecie, że mam film/serial "Z piekła dziewczyn" Mam już 5 odcinków xD A więc ten serial jest o dziewczynach. W zasadzie o 2 byłych przyjaciółkach, które się pokłóciły o chłopaka, który teraz chodzi z jedną z nich i ta druga cały czas myśli jak odebrać jej chłopaka i jak narazie się jej to nie udaje, a później... Kto wie xD A teraz pokarze wam Aktorów :D
-Kamilcia1002 (Kamila)
-Satora (Marta)
-Gradka <<33 :** (Paula)
-zuzka1212 (Domi) 

-Mona098 (Basia)
-Dorota84 (Kasia)
-Misiaqq (Asia)     

-Damisal (Daniel)


-DarkBoy (Marek)     








A teraz wam dam Moje zdj. z dziewczynami z 1 zdj. :D

 << Ja mi moja coool poza xD
    
<< To ja z moją kochaną Satorą.. Loffciam :** Dawno nie gadałyśmy :(
<< To ja z Zuzką1212 xD Ehh... Nasze zdjęcia xD
<<Z Gradką <<33 :** Ale ona ma długą nazwe ile serc i buziek xD Heh... Koleżanko z poprzedniego filmu xD

A więc to już wszyscy z mojego kochanego filmu, który niestety ogląda b. mało os. a ja tak ciężko nad nim pracóje :( Niedługo 6 odc. :D
Pozdrawiam :**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz