piątek, 24 czerwca 2011

Nowa pracowniczka gry i hotel dla zwierząt :D

Hej! Co tam u was? U mnie super! Wreszcie wakacje! Wiecie co? Stało się COŚ STRASZNEGO! Jest nowa pracowniczka gry.. I ona jest podobo taka wredna, że na Dzień Dobry dała tyle ostrzerzeń, że masakra.. Jaki żal :D Już się jej boje :D Nie no.. Zartuje :D A i jest Hotel dla zwierząt :D Zda się jak gdzieś wyjerzdżasz to oni się opiekują twoim zwierzakiem.On jest w zakładce Zwierzęta & Rośliny Możesz go dać na:
Tydzień-100$
2 Tygodnie-200$
3 Tygodnie[VIP]-300$

8 komentarzy:

  1. Ja też mam blog o msp. Na onet blog. Na onet blog jestem kasia18451929. Nazywa się jakoś tak: msppkasia18451929msp ale nazwa urzdkownika się liczy nie nazwa bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wejdźcie please!!! jeszcze nikt nie wszedł na mojego bloga i mam konkurs

      Usuń
  2. Nawet ale cię nie ma. Na MSP (MovieStarPlanet)
    oki

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam na mojego bloga : FFioletoweMSP.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam na mojego bloga : FFioletoweMSP.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. i co dalej z tym hotelem?
    Pozdrawiam Martyna z http://dojazddoparyza.pl/dojazd-z-lotniska-beauvais/

    OdpowiedzUsuń
  6. Lol stare msp tera nie ma roślin
    ...

    OdpowiedzUsuń