wtorek, 14 czerwca 2011

Nowy lvl :D

Siemq! Co tam u was? U mnie... znowu nudy :D Wiecie co? Przed chwilą weszłam na MSP i wreszcie miałam ten lvl 8 po tylu dniach proszenia o grafy... Wreszcie go mam :D No... Wystarczyło zrobić film. Obejrzało go 8 os. ale mam ten 8 lvl. A i wy też go obejrzyjcie :D Jest napewno super :D No w każdym bądź razie wg. mnie... Już mniej zadają w sql :D Super nie? Nie musze siedzieć nad tymi książkami i w ogóle jest okay :D Nie to co w środku roku szkolnego :D Teraz to lekcje wyglądają tak: Oglądamy film, albo ćwiczymy scenariusz na porzegnanie szkoły :D No i dzisiaj strasznie padało :D Byłam cała mokra... Ale na szczęście był przystanek... No z resztą tam było tyle dzieci, że żal :D Bo do szkoły było za daleko :D Do domu przyszłam cała mokra :D Dobra nie rozpisuje się. Może jeszcze dzisiaj dodam posta jak bd. miała czas i bd. wiedziała o czym. A i KOMENTUJCIE! I jeśli chcecie się coś dowiedzieć o MSP piszcie na mój e-mail Kamilcia1002@wp.pl Na pewno odp.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz